Webové studio REVOL-TEAM.CZ se zabývá tvorbou webových stránek, tvorbou firemního loga, tvorbou E-shopů, Flash aplikací a redakčních systému na zakázku.
Digg  Sphinn  del.icio.us  Facebook  Mixx  Google  BlinkList  Furl  Live  Ma.gnolia  Netvouz  NewsVine  Pownce  Propeller  Reddit  Simpy  Slashdot  Spurl  StumbleUpon  TailRank  Technorati  TwitThis  YahooMyWeb
 

 

FIREMNÍ LOGO

Pokud sháníte levné a profesionální firemní logo nahlédněte do našeho katalogu logotypů, kde si můžete vybrat LOGO, které se Vám líbí a nechat si ho odborně změnit podle vlastních potřeb a to za příjemné ceny.

Vaše logo poté obdržíte v tiskových formátech.

Tvorba firemního a produktového loga, tvorba loga online, tvorba loga zdarma, program na tvorbu loga.

Firemní image, firemní logo, firemní styl atd.

"Lidská civilizace je závislá na znacích a systémech znaků a lidská mysl je neoddělitelná od fungování znaků - způsob myšlení by samozřejmě neměl být na takové fungování redukován".
Charles Morris, Foundations of the Theory of Signs  

Logo pochází z řeckého slova logos, což znamená „slovo". Jedná se zkrácenou formu poněkud zastaralého výrazu „logotyp" s významem "slovní tvar". 
Logo představuje formu danou jménu - tedy vizuální prvek. Je to charakteristický znak, který funguje v kontextu s prostředím, aby v pozorovatelově mysli vyvolal představu značky, podnítil osobní zážitek. Logo však není značka - je to zkratka značky. Nejprve vzniká podstata značky, až potom logo. Příliš mnoho společností to dělá naopak. 

Nově vzniklá společnost, firma, si nechá zpracovat grafikem své firemní logoa od něho pak odvozuje firemní image. Jeli v logu použita červená a černá barva, hurá naše firemní barvy jsou určeny. Tato cesta však není cestou správnou. Nejprve je třeba prozkoumat konkurenční firmy a jejich strategii na poli firemní image a zamyslet se jak chceme, aby naše společnost promlouvala k spotřebiteli.

Originalita v dnešní době je spíše vzácností, proto firmy investují nemalé částky do kreativní grafiky. Pokud se vám zrovna nechce investovat do originální image, podstatné je, že vaše značka vyvolá v pozorovateli žádané asociace a emocionální reakci. Má-li být značka svěží a působivá, musí obsahovat vizuální podněty odrážející styly a techniky aktuální pro danou dobu. To, čeho se logo vzdává v originalitě, může získat ve významu - alespoň na čas.

Pokud jde o formu, co tvoří dobré logo?


Designér Paul Rand napsal: " Ideální logo je jednoduché, elegantní, ekonomické, přizpůsobivé, praktické a zapamatovatelné".
Logo může mít téměř libovolnou formu. Některá loga jsou jednoduše tvořena slovy, jiná mají podobu pouhého symbolu, další obsahují kombinaci obou. Mnoho log má řadu tvarových a barevných variant. Důležité je, aby je zákazníci poznali a aby na ně správně zapůsobila. 

Určité symboly mají hlubší význam, který může být vhodný pro značku. Například psycholog Carl Jungse díval na hvězdu jako na symbol duchovní části psyché, té složky osobnosti, která přežívá smrt. Proto logo, jež obsahuje hvězdu, může být podvědomou připomínkou naší touhy po nesmrtelnosti. Proto se některé nejmenované státy snaží posázet své vlajky co nejvyšším počtem hvězd. 

Logo samo o sobě je jen pouhý znak, svůj význam získává teprve v průběhu své existence, podle toho čím ho společnost tak říkajíc vyplní.

Firemní barvy


Psychologická stránka působení barev je předmětem zkoumání od dávných dob. Své promyšlené názory nám po sobě zanechala řada básníků a umělců. Designér značky je sice může brát v potaz, ale přednost by měl dostat určitě zákazník a jeho individuelní obliba barev. Zákazníkem samozřejmě nemíním zadavatele objednávky, společnost, firmu, ale cílového zákazníka, spotřebitele
Testy ukázaly, že lidé reagují na barvy předvídatelným způsobem. Psychologové většinou věří , že naše základní chápaní barev je univerzální. Bílá se spojuje s čistotou, fialová s vášní. Názory se však rozcházejí v tom, jak moc je naše vnímání ovlivněno kulturou.

Značky, které dokáží vytvořit prostřednictvím firemního loga nebo firemních barev jako celku, silné barevné asociace, mohou získat cennou výhodu, protože barva může sloužit jako mocná mnemotechnická pomůcka značky. Autoři různých publikací zabývajících se firemním stylem a tvorbou log uvádějí příklad značky McDonalds a jejího "vlastnictví" žluté a červené barvy. Jejího konkurenta Burger King s kombinací červené a žluté staví do role "používám tytéž barvy". 

V zákazníkově mysli se barva s určitou značkou spojuje v průběhu dlouhého období klimatizace. Vlastníci značek by měli brzy po jejich vytvoření ustavit jednoduché schéma jedné nebo dvou hlavních barev, které jsou v dané kategorii aspoň částečně jedinečné a důsledně je dodržovat. 


Dnešní trendy v tvorbě loga
pokračování příště :) 

   

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Perfektní ukázka tvorby loga v programu ADOBE Illustrator. Pokud máte nápad na své vlastní firemní logo a nedůvěřujete grafickým studiím nebo jsou pro Vás cenově nedostupná, vytvořte si své LOGO sami.ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------

Program na tvorbu loga
Program na tvorbu firemního loga, pro všechny ty kterým se nechce platit za práci designerů a chtějí si ušmudlat nějaké to logíčko doma na koleně :) 
---------------------------------------------------------------------------------------
Výborný nástroj na tvorbu loga online, kde si za pár minut můžete vytvořit firemní logo podle Vašich představ, vše free až na finálový vektorový formát.

---------------------------------------------------------------------------------------